Dal` da se menjam za Lanciu Themu 2.5 TD

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zloca
    CBC Senator XXL
    • 21.12.2005
    • 510
    • Novi Sad
    • Astra bertone turbo

    Dal` da se menjam za Lanciu Themu 2.5 TD

    Dobio sam ponudu da menjam moj renault 19 16V `92. (http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=11477) za lanciu themu 2.5 TD `94. god. Auto za auto. Nisam ga ni video, ali me zanima uopste kakva je ova lancia, motor, potrosnja, odrzavanje? Nije mi problem sto je dizel, a odgovara mi sto je veliki auto sa 4 vrata (veliki je, zar ne?) jer imam jednog nemirnog decacica od 8 meseci. Jedino ako me potrosnja i registracija ne ubiju u pojam. Npr. pre nepunih mesec dana sam isao da se raspitam kolika je registracija za bmw 2.5i E30 `90. god. (jer sam hteo da ga pazarim) i rekli mi 41000 din ako je na KG table! Mamu im pokvarenu, od te cifre 10000 din je ekoloska taksa u KG-u za preko 2300 kubika!
    Nego, da se vratim temi. Naravno, podrazumevam da je lancia u super stanju. Cuo sam da imaju pocinkovan lim? Kakvi su ovi motori? Da li se slazu neki delovi iz Fiat grupacije?
    MESTO ZA VASU REKLAMU!

    Za samo 1000 din mesecno! :-)
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    O Themi je bilo rechi na forumu, recimo ovde imash dosta informacija iz prve ruke, iskustva vlasnika itd. Upotrebi Search, ima josh toga...

    U kratkim crtama, radi se o klasichnom primerku italijanske shkole, za chiji dizajn je "odgovoran" chuveni studio Giugiaro Thema je dosta komforna i udobna limuzina srednje klase, sa dosta prostora i na zadnjoj klupi, shto je prva razlika koju cesh osetiti kad u nju predjesh iz tvog Renaulta 19. =] Ako se ne varam Thema zaista ima pocinkovan lim, a uglavnom su pune opreme, od elektro paketa do klime.

    Po ovom forumu a i van njega sam uglavnom od vlasnika chuo/chitao (konstantne) probleme sa trapovima kod Theme, pa verujem da je to "Ahilova peta" ovog modela. Na to bi dakle trebalo da obratish posebnu pazhnju ako razmishljash o zameni.

    Lancia Thema je maltene Fiat Croma, tako da verujem da pashe i veliki broj delova. Ako se ne varam, radi se o istoj osnovi na kojoj su napravljeni i Saab 9000 odnosno Alfa 164. Model je poprilichno popravio poziciju Lancie u tom segmentu svojevremeno, i dobro "utabao" stazu za svog naslednika, model Kappa.

    Jedna stvar koja mi se ne svidja u ovom sluchaju je bash taj 2,4 TD motor u Themi, verovatno najgora opcija u pomenutom modelu shto se motorizacije tiche. Onoliko koliko cesh osetiti razlike u prostoru, komforu i udobnosti u vozhnji prelaskom iz tvoje 19-ice u Themu, toliko cesh osetiti razliku u performansama, naravno u negativnom smislu. Motor ima jednu bregastu i 8 ventila, radi se o pojachanoj verziji (pra)starog TD agregata od 100 KS ali josh uvek niske specifichne snage, gde je iz blizu 2500 ccm radne zapremine "izvadjeno" nekih 118 KS i oko 250 Nm obrtnog momenta. Carfolio daje podatak za maksimalnu brzinu od 195 km/h, podataka o ubrzanju nema ali ne treba ochekivati nishta ispod 10 sekundi.

    U svakom sluchaju, ukoliko je konkretan model josh uvek "utegnut", pre svega bez simptomatichnih problema sa trapovima, i pored slabashnog motora mislim da je bolji izbor od tvoje 19-ice, uz to je josh u pitanju i mladji auto, vishe klase i sa definitivno boljom opremom. Bash iz tog razloga bi bar meni bili sumnjivi razlozi dotichnog vlasnika za zamenu, tako da preporuchujem oprez. =]

    Za vishe informacija "iz prve ruke" poseti i sajt vlasnika/ljubitelja Lancia Theme:



    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Zloca
      CBC Senator XXL
      • 21.12.2005
      • 510
      • Novi Sad
      • Astra bertone turbo

      #3
      Hvala na iscrpnom odgovoru! Trazio sam search-om i citao sam ovu temu, ali niko ne pominje ovaj motor pa rek`o da pitam. I ja sam se malo raspitivao kod mog majstora cija je specijalnost lancia, fiat, a narocito alfa. Rekao mi je da je pocinkovan lim, komforan, trebalo bi da ima klimu, abs i slicno, a za motor nije siguran dok ne vidi da li je fiatov koji se npr. ugradjivao u Fiat Ducata ili alfin (tj. nije bas alfin vec italijanski) sa cetiri glave koji je ugradjivao npr. opel u fronteru, pa amerikanci (u razne dzipove) itd. moguce da sam ja izmesao sad ove informacije
      Motor sa 4 glave je bolja, ali i skuplja varijanta za odrzavanje.
      Takodje je rekao za istu osnovu alfa 164-lancia thema-fiat croma tako da nisu delovi neki problem. Misli da je potrosnja oko 8l nafte, da ima 85kw, da se proizvodila do `94.-te, da je solidan motor koji dosta prelazi i vise se ne secam...
      Elem, ako su malko losije performanse to i nije neki poseban problem posto i ovako vozim sporije zbog deteta. Ja jedino ne volim kilave automobile, da se auto vuce uzbrdo, volim da osetim snagu, da sa lakocom izlazi, kud ja okom, tu on skokom =] , a verujem da ovaj motor nije bas slabasan cim ga ubacuju u kombije i dzipove. Jedino registracija...
      MESTO ZA VASU REKLAMU!

      Za samo 1000 din mesecno! :-)

      Comment

      • vlada jovic
        CBC Član
        • 25.11.2006
        • 80
        • Leskovac

        #4
        Zdravo Zloco.Ne znam kako se krecu devetnaestice na trzistu pa ne mogu da ti pricam o isplativosti zamene tipa glava za glavu,znaci to je otvoreno pitanje.Drugo,troskovi su ti u startu veci zbog velike kubikaze Lancie,racunaj nesto preko 25000 dinara.Konkretno o autu bar po meni sve najlepse,jer sam i ja isto razmisljao o kupovini doticnog ali sam ipak pazario Alficu.Thema je prijatelju visa,biznis klasa,materijali su bolji,platforma i osnova automobila je bolja ma sama konstrukcija je robustnija i kvalitetnije sastavljena od devetnaestice.Ja sam licno za benzin varijantu ali tvoj je izbor.Malo i o motoru,Fiatov je to proizvod,jak,startan i robustan.Isti taj motor koristi i Croma a da se ne lazemo ima ga i u teretnom Fiatovom programu (Ducato).Sad razmisli,sposoban da povuce ceo Ducato sa osmoro ljudi u njemu i ko zna kojim prtljagom,ja sam sa tim motorom u kombiju vozio po 18 ljudi,dok sam radio vanlinijski prevoz i to bez problema.Vozio i Cromu sa istim motorom i predjenih 800000 km,utisci iz voznje pa...mozes banderu vuci po putu ili izvuci je iz korena ( i to betonsku),znaci sila,obrtni moment radi svoje,ja sam na Cromi uspeo proklizati u trecoj na suvom,istina 185/70 r 14 gume ali ipak...Ukratko,moj glas ide za Lanciu ali benzinku jer dizela tesko da ces vise naci u ocuvanom stanju,drugim recima neces naci pa ti prijatelju sad vidi sta i kako dalje.Pozdrav.
        Alfa Romeo 75 1.6 I.E

        Comment

        • Zloca
          CBC Senator XXL
          • 21.12.2005
          • 510
          • Novi Sad
          • Astra bertone turbo

          #5
          Hmm, caka u celoj ovoj prici je sto ja ne jurim da kupim lanciu dizela, vec mi se ovaj model nudi u zamenu. To je sto je. Hoces-neces! Inace, ovo je prvi "normalniji" auto koji mi nude u zamenu. Nudili mi bmw 3-ku `96. ali da doplatim cini mi se oko 3000, fiat coupe sa 280 hp (veca turbina, dva chipa i sta ti znam sta jos) ali da doplatim 4000, mazdu rx-7 89. god 1.3 twinturbo sa 200hp bez doplate, i jos stosta. Nije mi iskreno jasno sto bi neko menjao takve automobile (mislim na bmw, coupe..) za moj, i stariji, i manje opreme? Zato me ovaj sa lanciom nije toliko iznenadio, tu smo negde slicni sa cenom. A to sto bi menjao bolji auto za losiji, moguce da je imao losa iskustva sa njim, cesto se kvario (tj. nije imao dobrog majstora), pa velika registracija, i onda daj bilo sta normalnije samo da se otarasim...
          MESTO ZA VASU REKLAMU!

          Za samo 1000 din mesecno! :-)

          Comment

          • prle
            CBC Senator
            • 04.09.2006
            • 223
            • Beograd - Konjarnik

            #6
            skuplji auto se menja za lošiji da bi se došlo do nekog keša, jer se kola teško prodaju, sem ako nisu perfektna i to baš modeli koje ljudi često traže, i tako kroz par transakcija se dođe do nekog jugića koji se lako utopi za skoro 1000 evrića, i pare su u džepu.

            Comment

            • Zloca
              CBC Senator XXL
              • 21.12.2005
              • 510
              • Novi Sad
              • Astra bertone turbo

              #7
              Ima logike.
              MESTO ZA VASU REKLAMU!

              Za samo 1000 din mesecno! :-)

              Comment

              • miroslavm
                CBC Senator
                • 13.02.2007
                • 208
                • Beograd, Zvezdara

                #8
                Obavezno uzimaj.Imao sam lanciu, doduše ne temu, ali ona je u toj generaciji bila medju najboljim automobilima, ne sećam se,čini mi se da je pobedjivala u nekim novinarskim anketama. neka te ne uzbudjuju priče o trapovima- svaki auto sa toliko godina, pa i lancia, u Srbiji strada na tim mestima, ali da se popraviti.Gledaj motor, a videćeš opremu koja se nudi u startu

                Comment

                • Zloca
                  CBC Senator XXL
                  • 21.12.2005
                  • 510
                  • Novi Sad
                  • Astra bertone turbo

                  #9
                  Svi me savetujete da se menjam, jel` moj auto toliko los, a?
                  Salu na stranu, ne brinu mene trapovi, vec registracija. Danas sam isao do teh. pregleda da se raspitam koliko bi bila registracija za ovu lanciu. U jeftinijoj varijanti (da ga ne registrujem na sebe u KG-u, vec na tasta na Racu posto je dosta jeftinija registracija) kosta me 31000 din. Plus bi u startu morao da dam za tablice ,koliko, mozda oko 1000 din pa prenos 4-5000 din, kosta me 37000 din u startu. Pa verovatno menjanje ulja, filtera, plocica i sta ti znam cega jos... a to mi sve na renaultu sredjeno. Jos razmisljam.
                  MESTO ZA VASU REKLAMU!

                  Za samo 1000 din mesecno! :-)

                  Comment

                  • Dren
                    CBC Senator XXL
                    • 24.08.2005
                    • 1068
                    • Sarajevo

                    #10
                    Ma ako ti je R19 sredjen i ne kvari ti se, ne znam koliki ti je napredak preci na Lanciu (nemam predrasude) za koju ne znas sta sve treba pomijenjati da bude u istom takvom stanju ?

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      moj savet, beži što dalje od te Lancie.
                      pogotovu ako tebe vuku za rukav.

                      ne znam da li su pocvinkovane karoserije, ali sam kog mog poznanika video gotovo istrulelu u prednjem delu oko nosa?a amortizera.

                      taj motor je klasi?an Fiatov dizel, 4 cilindra još iz modela 132 pa Argenta.

                      ako je (ako sa velikim znakom pitanja) ok tj potpuno ispravan ima neke koristi od njega.
                      ako nije (a sasvim je mogu?e da nije, ?ak verovatnije) košta?e srce i bubreg da se uradi generalna, da se nadju uopšte delovi, a onda i ostali prate?i troškovi koje jedan dizel vu?e za sobom (sistem ubrizgavanja, pumpa, dizne, greja?i, glava motora, itd)...

                      dakle, jako dobro pogledaj auto, jako dobro premeri stanje motora, traži istoriju održavanja motora pa dalje proceni valjanost trenutnog stanja.

                      trapove i ostalo ?eš lako/ jeftino srediti i ta?no znaš posle toga kakvo je stanje.
                      motor tog tipa nije jeftino srediti.

                      motor sam po sebi nije loš, može dosta toga da otrpi ali ne trpi pregrevanje niti jednom, ne trpi zapušteno održavanje.

                      standardno je elektrika kod italijana problemati?na ali to se da srediti tokom vremena ako imaš živaca.

                      taj moj poznanik je imao Temu V6 nekih 2 godine, i rado ju je prodao.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Zloca
                        CBC Senator XXL
                        • 21.12.2005
                        • 510
                        • Novi Sad
                        • Astra bertone turbo

                        #12
                        Ma odustajem od zamene. Da pucam za registraciju sigurno 150 evra vise (moj je 1.7, ehem), da ispocetka sve sredjujem na drugom autu nemam zivaca. Na renaultu mi ostalo glava upravljaca jer hoce ponekad da kapne servo ulje, za 5-6000 km da izmenjam kaiseve i ulje i jedan lezaj mi se malo cuje. I to je to. Posle samo odrzavanje. A ova lancia moze da bude super, a moze i grob, a ja nemam nameru da njuskam i pogadjam. Tako da moze lock!
                        MESTO ZA VASU REKLAMU!

                        Za samo 1000 din mesecno! :-)

                        Comment

                        • lancia
                          CBC Veteran
                          • 03.10.2007
                          • 114
                          • Beograd
                          • Lancia kappa 5.20 t

                          #13
                          Originally posted by overspeed
                          O Themi je bilo rechi na forumu, recimo ovde imash dosta informacija iz prve ruke, iskustva vlasnika itd. Upotrebi Search, ima josh toga...

                          U kratkim crtama, radi se o klasichnom primerku italijanske shkole, za chiji dizajn je "odgovoran" chuveni studio Giugiaro Thema je dosta komforna i udobna limuzina srednje klase, sa dosta prostora i na zadnjoj klupi, shto je prva razlika koju cesh osetiti kad u nju predjesh iz tvog Renaulta 19. =] Ako se ne varam Thema zaista ima pocinkovan lim, a uglavnom su pune opreme, od elektro paketa do klime.

                          Po ovom forumu a i van njega sam uglavnom od vlasnika chuo/chitao (konstantne) probleme sa trapovima kod Theme, pa verujem da je to "Ahilova peta" ovog modela. Na to bi dakle trebalo da obratish posebnu pazhnju ako razmishljash o zameni.

                          Lancia Thema je maltene Fiat Croma, tako da verujem da pashe i veliki broj delova. Ako se ne varam, radi se o istoj osnovi na kojoj su napravljeni i Saab 9000 odnosno Alfa 164. Model je poprilichno popravio poziciju Lancie u tom segmentu svojevremeno, i dobro "utabao" stazu za svog naslednika, model Kappa.

                          Jedna stvar koja mi se ne svidja u ovom sluchaju je bash taj 2,4 TD motor u Themi, verovatno najgora opcija u pomenutom modelu shto se motorizacije tiche. Onoliko koliko cesh osetiti razlike u prostoru, komforu i udobnosti u vozhnji prelaskom iz tvoje 19-ice u Themu, toliko cesh osetiti razliku u performansama, naravno u negativnom smislu. Motor ima jednu bregastu i 8 ventila, radi se o pojachanoj verziji (pra)starog TD agregata od 100 KS ali josh uvek niske specifichne snage, gde je iz blizu 2500 ccm radne zapremine "izvadjeno" nekih 118 KS i oko 250 Nm obrtnog momenta. Carfolio daje podatak za maksimalnu brzinu od 195 km/h, podataka o ubrzanju nema ali ne treba ochekivati nishta ispod 10 sekundi.

                          U svakom sluchaju, ukoliko je konkretan model josh uvek "utegnut", pre svega bez simptomatichnih problema sa trapovima, i pored slabashnog motora mislim da je bolji izbor od tvoje 19-ice, uz to je josh u pitanju i mladji auto, vishe klase i sa definitivno boljom opremom. Bash iz tog razloga bi bar meni bili sumnjivi razlozi dotichnog vlasnika za zamenu, tako da preporuchujem oprez. =]

                          Za vishe informacija "iz prve ruke" poseti i sajt vlasnika/ljubitelja Lancia Theme:



                          OTPRILIKE TO JE TO ALI I AUTO JE EKSTRA JA IH VOZIM I SERVISIRAM POSLEDNJIH 10 GODINA I MENJAM SAMO ZA BOLJE..

                          SADA TRENUTNO VOZIM THEMU IZ 94 GOD 2.5 TDS LE... I NE BI JU MENJAO

                          AKO TI PONUDA VAZI MENJAJ NECES SE POKAJATI...
                          Za vise informacija javi se na 063/639-466
                          zajebi Google pitaj Doru...

                          Comment

                          • tamburski
                            CBC Senator
                            • 27.09.2007
                            • 210
                            • PANCEVO

                            #14
                            Ako je to isti motor kao iz alfe 164 sa zupcastim prenosom bezi dalje od njega delovi su skupi kao za mig 29.Inace to je VM motor a ne fijat
                            a koji je to auto bolji od moskvica

                            Comment

                            • brzi_pas
                              CBC Senator
                              • 25.08.2005
                              • 272
                              • Podgorica

                              #15
                              nije isti motor
                              http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
                              Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6

                              Comment

                              Working...
                              X